مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 15:422022-07-19اقتصادي

بسیج به عنوان خط شکن در جبهه اقتصادی کشور عمل کند


مسؤول دفتر تخصصی بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی البرز گفت: بسیج به عنوان خط شکن در کنار تولیدکنندگان و صنعتگران جبهه اقتصادی کشور حضور یابد و در حوزه لجستیک نیز به تامین مایحتاج این حوزه و رفع موانع سد راه آنها کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، یداله مالمیر، مسؤول دفتر تخصصی بسیج تجار اتاق بازرگانی استان البرز، پیش از ظهر روز سه شنبه در دومین گردهمایی مشترک مسؤولان و دبیران اجرایی دفاتر تخصصی بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق های بازرگانی کشور که به میزبانی اتاق البرز برگزار شد، اظهار کرد: اقتصاد البرز با توجه به توانمندی های این منطقه جغرافیایی بر سه محور صنعت، گردشگری و کشاورزی پایه ریزی شده است و در این استان سرمایه گذاری های بیشمار و کلانی می تواند پایه ریزی شود.

وی با اشاره به اینکه البرز شاهراه اتصال شمال به جنوب و شرق به غرب کشور است، گفت: به دلیل نزدیکی البرز به پایتخت، ارتباط سایر استان ها با تهران از طریق این منطقه جغرافیایی بهتر و راحت تر انجام می شود.

مسؤول دفتر تخصصی بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی البرز در ادامه یکی از مهمترین ظرفیت های اقتصادی این استان را منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برشمرد و گفت: از مبدا این فرودگاه پروازهای کارگو زیادی صورت می گیرد و نقش مهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج به عنوان خط شکن در جبهه اقتصادی کشور عمل کند

بسیج به عنوان خط شکن در جبهه اقتصادی کشور عمل کند