مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 15:472022-07-19سياسي

حمایت همه جانبه بسیج تجار از صادرات


رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با اشاره به اهمیت رفع موانع تولید، گفت: حمایت از فعالیت های صادرات محور یکی از مباحث مهم و مدنظر دفاتر بسیج تجار اتاق های بازرگانی در حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، غلامرضا حسن پور، رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، روز سه شنبه در حاشیه دومین گردهمایی مشترک مسؤولان و دبیران دفاتر تخصصی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور در محل اتاق بازرگانی البرز اظهار کرد: با توجه به اینکه بیش از یک دهه است که از سوی مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سعال به موضوعات اقتصادی اهمیت ویژه ای شده است، بسیج نیز در این زمینه به یاری فعالان اقتصادی آمده و به عنوان پشتیبان به آنها کمک می کند.

وی ادامه داد: شعار بسیج در حمایت از فعالان اقتصادی به عنوان سنگربانان جبهه اقتصادی موضوع حمایت، هدایت و نظارت است که خوشبختانه تاکنون به خوبی محقق شده است.

رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با اشاره به اهمیت رفع موانع تولید، عنوان کرد: در این زمینه نکاتی از سوی مسؤولان و دبیرات دفاتر بسیج تجار کشور در جلسات گردهمایی های مشترک مطرح شده است و در این راستا پرداختن به فعالیت های صادرات محور از موضوعات اساسی است و بسیج نیز تاکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت همه جانبه بسیج تجار از صادرات

حمایت همه جانبه بسیج تجار از صادرات