مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 16:372022-07-19سياسي

مطالبات اهالی فرهنگ و هنر از زبان متولی فرهنگ استان/ واژه ها را اصلاح کنید


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: در قانون بودجه واژه «می توانندها» را تبدیل به «می بایست» و «اجازه دارندها» را تبدیل به «موظف هستندها» کنید.

- سینا دلشادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به مطالبات اهالی فرهنگ و هنر استان از رییس جمهور در آستانه سفر به استان مرکزی اظهار کرد: بخشی از نیازها و مطالبات اهالی فرهنگ و هنر استان مربوط به مسائل زیرساختی است که نقش به سزایی در تحقق عدالت فرهنگی بر عهده دارند.

تکمیل 6 طرح مهم زیرساختی در حوزه فرهنگ و هنر وی تصریح کرد: عمده طرح های زیرساختی مربوط به طرح های نیمه تمام شهر اراک است که عمر برخی از آنها به 15 سال رسیده است که ازجمله این طرح ها می توان به پروژه تالار مرکزی اراک اشاره کرد که  از سال 85 کلنگ زنی شده و با گذشت این همه سال به صورت نیمه کاره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به پیشرفت 80 درصدی این طرح اظهار کرد: تکمیل پروژه تالار و کتابخانه مرکزی اراک از مهم ترین طرح های حوزه فرهنگ و هنر است که زمره مصوبات استانی قرار خواهد گرفت.

 دلشادی اختصاص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل مجتمع های فرهنگی و هنری شهرستان های خنداب، کمیجان، زرندیه و محلات را از دیگر طرح های زیربنایی استان برشمرد و ادامه داد: این طرح ها نیز جز پروژه هایی هستند که انتظار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات اهالی فرهنگ و هنر از زبان متولی فرهنگ استان/ واژه ها را اصلاح کنید

مطالبات اهالی فرهنگ و هنر از زبان متولی فرهنگ استان/ واژه ها را اصلاح کنید