مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 19:272022-07-19ورزشي

تصاویری از مسابقات حیوانات که تاکنون ندیده بودید / سرگرمی عجیب مردم سوییس و اکوادور


خروس جنگی هم یکی از بازی های مشهور در فلات ایران است؛ در این مسابقات پاشنه ها و نوک های خروس ها قبل از دعوا تیز می شوند تا 4 تا 6 دور مسابقه دهند.

- خروس جنگی هم یکی از بازی های مشهور در فلات ایران است؛ در این مسابقات پاشنه ها و نوک های خروس ها قبل از دعوا تیز می شوند تا 4 تا 6 دور مسابقه دهند.

خروس بازی و گاوبازی مسابقاتی مشهور هستند اما تنها سرگرمی های شناخته شده ای نیستند که در جهان و با آزار دادن حیوانات برگزار می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین؛ فستیوال گاوبازی در پامپلونا، اسپانیا، بعد از دو بار لغو به دلیل همه گیری کرونا، امسال با جدیت و حضور پرشور مردم اسپانیا و گردشگران برگزار می شود اما این تنها سرگرمی شناخته شده ای نیست که در جهان و با آزار دادن حیوانات برگزار می شود.

مسابقات و سرگرمی هایی از این دست با وجود ریشه هایی که در فرهنگ عوام دارند، با اعتراضات فعالان حقوق حیوانات روبرو هستند.

خیابانی در پامپلونای اسپانیا قبل و بعد از مراسم گاوبازی رمان ارنست همینگوی، در سال 1926، با عنوان خورشید نیز طلوع می کند به شهرت جهانی این مسابقات کمک قابل توجهی کرد؛ به غیر از اسپانیا این مسابقات در سوییس به شکل رودررویی گاوهای عظیم الجثه برگزار می شود؛ مسابقات گاوبازی در بنگال شرقی، هندوستان، ضمن تلفیق آن با سرعت، هم برگزار می شود و طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویری از مسابقات حیوانات که تاکنون ندیده بودید / سرگرمی عجیب مردم سوییس و اکوادور

تصاویری از مسابقات حیوانات که تاکنون ندیده بودید / سرگرمی عجیب مردم سوییس و اکوادور