مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 13:272022-07-20سياسي

رسانه «باقلوا» یک ساله شد


معاون فرهنگی حوزه هنری استان قزوین، رسانه باقلوا را نوعی فعالیت دانش بنیان در حوزه هنر و باشگاهی برای هنرجویان آموزش دیده بیان کرد.

- حمیدرضا ملازینل در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری جشن باشکوه به مناسبت غدیر در شهر مهرگان و برگزاری جشن یک سالگی برنامه باقلوا و حضور بیش از 4 هزار نفر در این جشن اظهار کرد: بزرگترین باقلوا که شیرینی مخصوص و ویژه استان قزوین است، با بیش از 40 کیلوگرم وزن پخت و در جشن مهرگان بین مردم توزیع شد.

وی افزود: تصمیم گرفتیم تولد یک سالگی تاسیس تلویزیون اینترنتی باقلوا  را  در نقطه ای خارج از مرکز قزوین برگزار کنیم که مهرگان را انتخاب و جشن هم در  شب عید غدیر به نحو احسن برگزار شد.

  معاون فرهنگی حوزه هنری استان قزوین، باقلوا را مجموعه تولیدمحور در حوزه آیتمهای تصویری دانست و تصریح کرد: طی یک سال از فعالیت این برنامه سه دوره تیم تو بساز ویژه آقایان و یک دوره رویاتو بساز ویژه بانوان برگزار شده که مرحله مقدماتی و ورودی افراد به مرکز رشد هنرهای تصویری محسوب می شود که برای تقویت افراد،  آموزش ها حرفه ای تر و ادامه دار خواهد بود و ساخت مستندهای تصویری از 3 تا پنج دقیقه به 30 تا 50 دقیقه می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه «باقلوا» یک ساله شد

رسانه «باقلوا» یک ساله شد