مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 14:072022-07-20اجتماعي

کودکان خود را در خودرو نپزید


در صورت خاموش بودن ماشین و بالا بودن شیشه های آن، دمای هوا در درون آن در روزهای گرم سال به شدت افزایش پیدا می کند و گاهی این دما به راحتی به بیش از 70 درجه سانتیگراد می رسد.

- اگر شیشه های خودرو بسته باشد و دما به حدود 30 درجه برسد، طی چند دقیقه اولیه از زمان تنها ماندن کودک در خودرو، دمای هوا می تواند به حدود دو برابر افزایش پیدا کند.

این موضوع آهنگ تنفسی و قلبی او را دچار مشکل سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در یادداشتی آورده است: اگر شیشه های خودرو بسته باشد و دما به حدود 30 درجه برسد، طی چند دقیقه اولیه از زمان تنها ماندن کودک در خودرو ، دمای هوا می تواند به حدود دو برابر افزایش پیدا کند.

این موضوع آهنگ تنفسی و قلبی او را دچار مشکل سازد.

یکی از نکاتی که در فصل تابستان باید به آن توجه جدی کرد و والدین اکثر اوقات به اشتباه در مورد آن عمل می کنند، حضور کودکان در وسیله نقلیه است.

گاهی اوقات والدین فراموش می کنند که کودکان مانند ما نمی توانند درجه حرارت داخل ماشین ها را تحمل کنند چراکه این حرارت گاهی برای ما هم غیر قابل تحمل و طاقت فرساست.

گاهی برای خرید و یا هر کار دیگر، لحظه ای می خواهیم خودرو را ترک کنیم و در حین رفتن درب ها را قفل کرده و با نگاهی محبت آمیز به کودکمان که دستهایش را روی شیشه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان خود را در خودرو نپزید

کودکان خود را در خودرو نپزید