مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 16:222022-07-20سياسي

دولت سیزدهم به دنبال بازگرداندن نقش مردم در عرصه های حاکمیتی است


دستیار ویژه رییس جمهوری در نشست خبری رویداد ملی هم افزایی مدیریت ایران گفت: «به دنبال تسهیل حضور مردم در عرصه های تصمیم سازی، مشارکت و نظارت هستیم.

» - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی باشگاه توانا نشست خبری رویداد ملی هم افزایی مدیریت ایران صبح امروز چهارشنبه 29 تیرماه در سالن کوثر نهاد ریاست جمهوری با حضور دستیار ویژه رییس جمهور در امر مردمی سازی، دبیر رویداد و اصحاب رسانه برگزار شد.

دبیر نخستین رویداد ملی هم افزایی مدیریت ایران در این نشست، با بیان این که هدف از برگزاری این رویداد، تحقق مفاهیم حکمرانی مردمی و دولتی سازی مردم است، افزود: این رویداد حلقه اتصال بین مجموعه های حل مساله مردمی با مدیران ارشد و میانی کشور است.

علی منصوری ادامه داد: برای برگزاری این رویداد از بین 14هزار شرکت دانش بنیان، 1000 شرکت توسط شبکه های متخصصان هر حوزه، شناسایی، داوری و گزینش شده اند.

ضمن این که علاوه بر مجموعه های انتخاب شده فوق، 10 مجموعه شتابدهنده پیشرو و تاثیرگذار در عرصه های ملی و منطقه ای نیز در این رویداد حضور دارند.

    وی با اشاره به اینکه این رویداد در 14 سرفصل به بررسی و حل مسائل خرد و کلان کشور خواهد پرداخت، افزود: در بخش فرهنگی نهادهای فعال در حوزه هایی همچون خانواده، جمعیت و آموزش و پرورش، حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم به دنبال بازگرداندن نقش مردم در عرصه های حاکمیتی است

دولت سیزدهم به دنبال بازگرداندن نقش مردم در عرصه های حاکمیتی است