مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 19:322022-07-20اجتماعي

139مددجوی بهزیستی صاحب شغل شدند


مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه در سه ماهه اول سال جاری 139 شغل و در سال گذشته 675 برای مددجویان ایجاد شده است، گفت: به مناسبت هفته بهزیستی هم 23 طرح اشتغال افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سلمان حسینی، مدیرکل بهزیستی استان زنجان در حاشیه افتتاح 23 طرح اشتغال مددجویان بهزیستی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق قانون جامع حمایت از افراد دارای معلولیت، افراد معلول در صورت اشتغال (کارآفرینی) یا پرداخت بیمه (خویش فرمایی) می توانند بدون محدودیت تا موعد بازنشستگی از خدمات بیمه ای بهزیستی بهره مند شوند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه سالانه بودجه ای برای اشتغال مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان زنجان اختصاص می یابد که به مددجویان پرداخت می شود، اظهار داشت: در سه ماهه اول سال جاری 139 شغل و در سال گذشته 675 برای مددجویان ایجاد شده است.

حسینی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال کارفرمایی بهزیستی برای کارفرمایانی که زمینه اشتغال جامعه هدف بهزیستی را فراهم کنند در ازای به کارگیری هر مددجو یک میلیارد ریال است، تصریح کرد: سقف دریافت تسهیلات تا 20 میلیارد ریال برای حداکثر 20 نفر مددجو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

139مددجوی بهزیستی صاحب شغل شدند

139مددجوی بهزیستی صاحب شغل شدند