مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 15:372022-07-21سياسي

تاکید مجمع تشخیص مصلحت بر اصلاح نظام پولی بانکی و تحول در نظام مالیاتی


اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیستمین و دومین جلسه خود، موارد دیگری از سیاست های کلی پیشنهادی برنامه هفتم توسعه درباره اصلاح ساختار بودجه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیستمین و یکمین جلسه خود، موارد دیگری از سیاست های کلی پیشنهادی برنامه هفتم توسعه را در خصوص اصلاح ساختار بودجه، اجتناب از تغییر سقف لایحه دولت در مجلس و ممنوعیت تعیین سهم درصد بودجه به جز موارد مطرح در سیاست کلی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در جلسه کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام که با حضور برخی اعضای مجمع و نمایندگانی از مجلس، قوه قضاییه و ستاد مشترک نیروهای مسلح برگزار شد، اعضای کمیسیون مشترک موارد دیگری از سیاست های کلی برنامه هفتم در خصوص اصلاح ساختار بودجه، اجتناب از تغییر سقف لایحه دولت در مجلس و ممنوعیت تعیین سهم درصد بودجه را برای ارائه به صحن مجمع مورد بررسی قرار دادند.

اعضای کمیسیون همچنین مقرر کردند که نظام مالیاتی با رویکرد تبدیل مالیات به منبع اصلی تامین بودجه دولت، ایجاد پایه های مالیاتی جدید، جلوگیری از فرار مالیاتی، محدود و هدفمندسازی معافیت ها، استقرار سامانه یکپارچه هوشمند مالیاتی و تقویت نقش هدایت و تنظیم گری مالیات در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مجمع تشخیص مصلحت بر اصلاح نظام پولی بانکی و تحول در نظام مالیاتی

تاکید مجمع تشخیص مصلحت بر اصلاح نظام پولی بانکی و تحول در نظام مالیاتی