مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 21:272022-07-21بين الملل

پسکوف درباره قرار گرفتن روسیه در فهرست تروریسم آمریکا هشدار داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت که مسکو اظهارات مقامات آمریکا را درباره احتمال قرار دادن روسیه در فهرست کشور های حامی تروریسم به علت حوادث اوکراین، - سخنگوی کرملین تأکید کرد که روابط آمریکا - روسیه در شرایط فعلی نیز چندان تعریفی ندارد، ولی قرار گرفتن روسیه در فهرست تروریسم واشنگتن، عواقب منفی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت که مسکو اظهارات مقامات آمریکا را درباره احتمال قرار دادن روسیه در فهرست کشور های حامی تروریسم به علت حوادث اوکراین، بسیار منفی می داند.

پسکوف امروز پنجشنبه در نشستی خبری در این خصوص گفت: ما نتایج چنین اقدامی را بسیار منفی ارزیابی می کنیم، هر چند انجام کاری که بتواند بیشتر از این به روابط آمریکا و روسیه ضربه بزند دشوار است، زیرا این روابط در حال حاضر نیز چندان تعریفی ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: مشکلات مربوط به عرضه گاز و انتقال آن به اروپا، ناشی از اعمال محدودیت های غرب از جمله نگهداری توربین های خط لوله انتقال است.

روسیه همچنان طرفی است که نمی توان آن را در زمینه تأمین انرژی برای اروپا نادیده گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسکوف درباره قرار گرفتن روسیه در فهرست تروریسم آمریکا هشدار داد

پسکوف درباره قرار گرفتن روسیه در فهرست تروریسم آمریکا هشدار داد