مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 11:372022-07-22ورزشي

فدراسیون آمادگی برگزاری دوره های آموزشی مربیگری و داوری اسکواش برای استان ها دارد


فدراسیون آماده است تا دوره های آموزشی مربیگری و داوری اسکواش را برای هر استانی که خواهان باشد برگزار کند و هیات های استانی هم باید مربیان و داوران خود را برای ارتقاء سطح و دانش افزایی به فدراسیون معرفی کنند و در این راه همت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مسعود سلیمانی صبح امروز در مجمع عمومی و سالیانه هیات اسکواش کردستان اظهار کرد: معمولا از مجامع عمومی و سالیانه هیات ها به عنوان جلسات بدون نتیجه و بدون خروجی مناسب یاد می کنند اما ما برای این در کردستان حضور پیدا کرده ایم که مشکلات هیات را به طور جدی پیگیری کنیم و برای آنها راهکار ارائه بدهیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه فردی مدیریت ورزش استان را بدست گرفته است که دغدغه مند ورزش و دلسوز این حوزه است.

سلیمانی تصریح کرد: طی سال های گذشته برای برگزاری مجمع به کردستان سفر کرده بودم و در همان وقت نیز قرار بر این بود که سالن اختصاصی در اختیار این رشته قرار گیرد اما میسر نشد.

رییس فدراسیون اسکواش خاطرنشان ساخت: کارهای مثبت خوبی در هیات اسکواش انجام شده اما این فعالیت ها به خوبی انعکاس پیدا نکرده اند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ها و همایش های استعدادیابی در میان نونهالان و مدارس از سوی هیات اسکواش کردستان گفت: این اقدامات بسیار عالی و ارزشمند است اما عدم معرفی عملکرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون آمادگی برگزاری دوره های آموزشی مربیگری و داوری اسکواش برای استان ها دارد

فدراسیون آمادگی برگزاری دوره های آموزشی مربیگری و داوری اسکواش برای استان ها دارد