مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 12:172022-07-22سياسي

توقف برداشت خاک از جنگل های هیرکانی/ دور زدن منابع طبیعی برای برداشت خاک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ویدئویی از برداشت خاک در منطقه جنگلی هیرکانی در فضای مجازی دست به دست می چرخد،در توضیحات این ویدئو آمده است که جمعی از افراد سودجو با مجوز اداره صمت و آبیاری شهرستان ساری به بهانه لایروبی نسبت به خاکبرداری در منطقه اروت برای صدور خاک به خارج از کشور اقدام کردند.

در همین ارتباط با معاون منابع طبیعی استان مازندران گفت وگو کردیم که وی نسبت به ناهماهنگی برای صدور این مجوز انتقاد کرده است.

فتح الله غفاری در واکنش به خارج کردن خاک از کشور با اعلام اینکه برداشت خاک متوقف شده است، گفت: این افراد از اداره صمت و آب منطقه ای مجوز دریافت کردند با پیگیری از دادستانی در حال حاضر برداشت خاک متوقف شده است.

معاون منابع طبیعی مازندران اضافه کرد: اینکه گفته شده است برداشت خاک شده، درست نیست مقداری از خاک را در اراضی شخصی دپو کردند، اینکه قرار است که خارج بشه برای نخستین بار شنیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که در جریان این اقدام نبودید، افزود: برای برداشت خاک از ما استعلام نگرفتند، البته قبلا مباحثی را مطرح کردند که ما مخالفت خویش را اعلام کردیم.

غفاری در پاسخ به این سوال که مگر این گونه نیست که ارگان ها، نهادها و اشخاص حقیقی برای انتقال ادوات به داخل جنگل و اراضی منابع طبیعی باید از این سازمان مجوز دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف برداشت خاک از جنگل های هیرکانی/ دور زدن منابع طبیعی برای برداشت خاک

توقف برداشت خاک از جنگل های هیرکانی/ دور زدن منابع طبیعی برای برداشت خاک