مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 16:322022-07-22سياسي

خطبه های نماز جمعه کرج دشمنان را عصبانی کرده است


درنماز جمعه باید خطبه ها گوش داده شود و خطیب نماز باید انقلابی و ازجریانات انقلابی دفاع کند - نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به خباثت های دشمنان اسلام در عرصه های مختلف گفت : امروز دشمنان کانون خانواده را در جامعه اسلامی نشانه رفته تا این کانون گرم از هم پاشیده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج افزود: براین اساس دشمنان تلاش می کنند سبک زندگی خانواده ایرانی را تغییر داده و اگر خانواده ای براساس موازین اسلامی حرکت کرد آن را از هم بپاشد؛ چنانچه می بینیم مدتی است طلاق درجامعه زیاد شده و این درحالی است که در دستورات دین اسلام و اهل بیت(ع) تاکید بر خانواده شده چراکه از مختصات فرد ایرانی و شیعی داشتن خانواده است.

وی با اشاره به روایاتی از ائمه اطهار(ع) بیان داشت: براساس فرمایش امام صادق(ع) هرکسی با خانواده خود نیکوکارباشد روزی زیادی خواهد داشت و دراین روایات تاکید شده که به دختر درخانواده توجه ویژه شود چراکه پرورش دهنده نسل آینده است.

وی گفت: امروز می بینیم که دشمنان با طراحی های شوم خود چگونه دختران را نشانه رفته اند ؛ براساس روایات اسلامی از وظایف مرد خانواده داشتن غیرت ناموسی است که دشمنان این مهم را نیز مورد آسیب و هجمه قرار می د هند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطبه های نماز جمعه کرج دشمنان را عصبانی کرده است

خطبه های نماز جمعه کرج دشمنان را عصبانی کرده است