مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 17:422022-07-22سياسي

علم الهدی : برجام ، مصداق «نرمش ذلیلانه» شد


برخی تأکید دارند که تیم مذاکره کننده هسته ای باید برجام را احیا کند درحالی که احیای برجام در گرو عقب نشینی از همه مواضع و تسلیم کردن همه دستاوردهای کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در خطبه های امروز نماز جمعه مشهد در جوار حرم مطهر رضوی، گفت: عده ای که با برجام به دنبال مذاکره با دشمن بودند، به بیان مقام معظم رهبری در بی اعتمادی به استکبار جهانی و آمریکا بی اعتنایی کردند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از ابتدا پیش بینی کردند که انتهای این مذاکرات به واقعه ای مشابه با مباهله می انجامد و دشمن از موضع خود کوتاه نخواهد آمد.

با این حال، پس از اینکه دولت وقت اصرار داشت تا این مذاکرات صورت بگیرد، تأکید کردند که برجام مصداق نرمش قهرمانانه باشد اما متأسفانه در عمل بازهم این اتفاق نیفتاد و مصداق نرمش ذلیلانه شد.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: قرار بود با برجام همه تحریم ها لغو شود، چرخ سانتریفیوژها و چرخ کارخانه ها باهم بچرخد، قرار بود چنان رونق اقتصادی در سایه برجام ایجاد شود که هیچ کس به یارانه احتیاج پیدا نکند، قرار بود مشکلات مسکن و ازدواج حل شود اما در عمل هفت سال از امضای برجام می گذرد و نه تنها هیچ کدام از این وعده ها حل نشده بلکه بر شدائد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی : برجام ، مصداق «نرمش ذلیلانه» شد

علم الهدی : برجام ، مصداق «نرمش ذلیلانه» شد