مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 11:072022-07-23سياسي

شهدای سوباشی نام پدافند هوایی را در تاریخ جاودانه کردند


فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب اظهار داشت: کارکنان سایت رادار سوباشی با ایستادگی و انجام وظیفه تا آخرین نفس، نام خود و پدافند هوایی را برای همیشه در تاریخ جاودانه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ دوم علی اسدی فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب با اشاره به پنجم مرداد سالگرد شهادت شهدای رادار سوباشی اظهار داشت: در زمان جنگ تحمیلی پدافند هوایی علاوه بر وظیفه تامین امنیت هوایی صحنه نبرد و خط مقدم جبهه ها، وظایف دیگری از جمله تامین دفاع هوایی از شهرها در مقابل هواپیماها و حتی موشک های عراقی، دفاع هوایی از مراکز مهم و استراتژیک کشور نظیر پالایشگاه ها، کارخانه ها، پل ها و حتی دفاع از مراکز غیراستراتژیک کشور را نیز برعهده داشت.

وی ادامه داد: در عملیات مرصاد، پدافند هوایی و نیروی هوایی از جمله سازمان های نظامی بودند که عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذاشتند و به خوبی در برابر تجاوز منافقین و بعثی ها ایستادگی کردند.

هدف قرار دادن چندین فروند هواگرد عراقی، هدایت هواپیماهای خودی برای مقابله با هواگردهای عراقی و غیره از جمله اقدامات پدافند هوایی در عملیات مرصاد به شمار می رود.

امیر سرتیپ اسدی به ایستادگی کارکنان سایت شهدای سوباشی در عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت:کارکنان سایت رادار سوباشی با ایستادگی و انجام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای سوباشی نام پدافند هوایی را در تاریخ جاودانه کردند

شهدای سوباشی نام پدافند هوایی را در تاریخ جاودانه کردند