مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 11:272022-07-23اقتصادي

ابلاغ 136 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به چهارمحال و بختیاری


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: 136 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری، از محل بازگشت اقساط به استان چهارمحال وبختیاری ابلاغ شده است.

- محسن مولوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: 136 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری، از محل بازگشت اقساط به استان چهارمحال وبختیاری ابلاغ شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: بانک های عامل پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری از محل بازگشت اقساط را پیگیری کنند تا متقاضیان در نزدیکترین زمان ممکن توسط دستگاه های اجرایی مربوطه به سیستم بانکی معرفی شوند.

 وی ادامه داد: تاکنون بیش از 5 هزار و 600 پرونده به بانک های عامل ارسال شده است و 70 درصد از تسهیلات معرفی شده توسط بانک های کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید استان پرداخت شده است.

مولوی بیان کرد: ضرورت دارد مابقی تسهیلات نیز در اسرع وقت توسط سیستم بانکی به معرفی شدگان پرداخت شود تا علاوه بر این اعتبار بتوانیم اعتبار جدید اختصاص یافته را در قالب تسهیلات بازگشتی از محل اقساط پرداختی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در موعد مقرر برای ایجاد اشتغال در این مناطق پرداخت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 136 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به چهارمحال و بختیاری

ابلاغ 136 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به چهارمحال و بختیاری