مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 11:572022-07-23بين الملل

توسعه روابط تجاری در دستور کار قرقیزستان و عربستان


سفیر قرقیزستان در ریاض با وزیر محیط زیست، منابع آب و کشاورزی عربستان دیدار و درمورد توسعه روابط تجاری گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، الغ بیک معروف اف سفیر قرقیزستان در ریاض با عبدالرحمن بن عبدالمحسن الفضلی وزیر محیط زیست، منابع آب و کشاورزی عربستان سعودی و رییس کمیسیون بین دولتی قرقیزستان و عربستان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار موضوعات مربوط به برگزاری دومین مجمع تجاری قرقیزستان و عربستان در سال جاری در بیشکک و نشست کمیسیون مشترک بین دولتی در ریاض مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معروف اف در سخنان خود از علاقه طرف قرقیزستانی به توسعه همکاری تجاری و دیدار هیئت های تجاری و برگزاری رویدادهای مختلف با هدف توسعه روابط تجاری بین دو کشور اشاره و بر لزوم افتتاح پروازهای مستقیم بین قرقیزستان و عربستان تاکید کرد.

وی تصریح کرد که پروازهای مستقیم می تواند به افزایش جریان گردشگران، افزایش صادرات محصولات داخلی به عربستان سعودی و افزایش حجم تجارت کمک کند.

 در ادامه این نشست، معروف اف از عبدالعزیز الخویش مدیرکل اداره همکاری های بین المللی و سرمایه گذاری های خارجی وزارت محیط زیست، منابع آب و کشاورزی عربستان سعودی به دلیل کمک هایش در برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه در فوریه 2022، تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روابط تجاری در دستور کار قرقیزستان و عربستان

توسعه روابط تجاری در دستور کار قرقیزستان و عربستان