مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 12:122022-07-23ورزشي

اعلام آخرین وضعیت کرونایی همدان


غیر از اسدآباد و تویسرکان، رنگ بندی کرونایی تمام شهرهای استان زرد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: نشست مشترکی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، پدافند زیستی، دستگاه های امنیتی و انتظامی با هیات های مذهبی برگزار و مسائل لازم در زمینه های اجتماعی، امنیتی، مذهبی، ارائه شود.

وی گفت: با توجه به رشد روزافزون آمار مبتلایان به کرونا، باید در نشست با هیات های مذهبی در زمینه نحوه برگزاری مراسم، فضای پیش بینی شده برای برگزاری مراسم محرم و رعایت نکات بهداشتی در جهت پیشگیری از شیوع کرونا، بحث و تبادل نظر شود.

استاندار همدان اضافه کرد: اداره کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان، اماکن خود را در اختیار هیات های مذهبی برای برگزاری آیین های مذهبی محرم قرار دهند.

وی گفت: در شرایط کنونی استفاده از ماسک در هیات های مذهبی، تزریق واکسن یادآور بعد از گذشت 6 ماه از آخرین زمان تزریق واکسن، ضروری است.

  قاسمی فرزاد با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی شامل غربالگری و پیشگیری با همراهی سپاه و نیروی مقاومت بسیج اجرا می شود گفت: طبق تاکید رییس جمهوری باید تدابیر لازم برای بازگشایی مدارس و دانشگاه در موعد مقرر اتخاذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آخرین وضعیت کرونایی همدان

اعلام آخرین وضعیت کرونایی همدان