مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 15:372022-07-23سياسي

خیز جهاد دانشگاهی برای درمان سرطان سینه و ناباروری از طریق سلول های بنیادی


رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: استان بوشهر در حوزه درمان سرطان و ناباروری عقب افتادگی دارد و جهاد دانشگاهی در درمان سرطان پستان و ناباروری با استفاده از دانش سلول های بنیادی آمادگی همکاری کامل را دارد و تنها راه درمان بیماری های خاص از طریق سلول .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی احمدی زاده رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: جهاد دانشگاهی استان بوشهر به عنوان آخرین واحد کشور در تیرماه 1396 در مقطعی که فناوری مورد توجه ویژه قرار گرفته بود شکل گرفت.

احمدی زاده فعالیت های جهاد دانشگاهی استان بوشهر را در چهار حوزه آموزشی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی برشمرد و گفت: با توجه به فرمایشات رهبری در زمینه شرکت های دانش بنیان جهاد دانشگاهی استان تا پایان سال چندین شرکت دانش بنیان، به ویژه در حوزه آبزیان تشکیل خواهد داد.

وی افزود: طرح پایلوت بچه ماهی سی باس در جهاد دانشگاهی سبب کسب فناوری تولید، حفظ امنیت غذایی، قطع وابستگی کشور، عدم خروج منابع ارزی، توسعه پرورش ماهی در قفس و توسعه صادرات را به دنبال خواهد داشت.

رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر با اشاره به اینکه شهرک زیست فناورانه دلوار در مساحت 2هکتار در حال ساخت است، گفت: این طرح با اعتبار 30 میلیارد تومان می باشد که تاکنون 40 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز جهاد دانشگاهی برای درمان سرطان سینه و ناباروری از طریق سلول های بنیادی

خیز جهاد دانشگاهی برای درمان سرطان سینه و ناباروری از طریق سلول های بنیادی