مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 12:122022-07-24اقتصادي

فعالیت 18 مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در استان اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از فعالیت 18 مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم اله وثوقی ظهر امروز در بازدید مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی سحر در محور اردبیل - پارس آباد با اشاره به فعالیت 18 مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل، اظهار کرد: در هفته دولت امسال فاز اول مجتمع رفاهی بین راهی وفادار در کیلومتر 22 بزرگراه اردبیل - مغان به بهره برداری خواهد رسید.

وی مجموع مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی و تیرپاک در حال بهره رداری را 48 مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد 21 مجتمع نیز در حال استعلام و صدور موافقت اصولی است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: 9 مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی درحال اجرا است که از این تعداد 6 مجتمع که در محورهای اردبیل - سرچم، اردبیل - پارس آباد، اردبیل - فیروزآباد، اردبیل - نمین و بیله سوار - گرمی واقع شده، دارای پیشرفت فیزیکی 70 درصدی هستند.

کمک بلاعوض یک میلیارد تومانی برای احداث مجتمع های بین راهی وثوقی ادامه داد: سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در راستای حمایت از سرمایه گذاران در احداث مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی، حدود یک میلیارد تومان در قالب ایجاد راه دسترسی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 18 مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در استان اردبیل

فعالیت 18 مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در استان اردبیل