مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 13:272022-07-24سياسي

300 سمنانی به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام می شوند


فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان گفت: هم زمان با فرارسیدن سالروز عملیات مرصاد، 300 نفر از سمنان به یادمان های مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می شوند.

- سرهنگ علی خالقیان، فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با اشاره به نقش برجسته رزمندگان استان سمنان در عملیات مرصاد اظهار کرد: یکی از عملیات بسیار مهم دوران دفاع مقدس، عملیات غرورآفرین مرصاد است که رزمندگان استان سمنان نقش مهمی را در این عملیات داشتند.

وی بیان کرد: بر اساس خاطرات شهید صیادشیرازی، رزمندگان تیپ قائم (عج) نقش مهمی را در ایجاد خاک ریز اول در مقابل منافقین داشتند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان افزود: بر اساس تدابیر فرمانده سپاه استان سمنان برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات، 300 نفر از رزمندگان، خانواده معظم شهدا و جانبازان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می شوند.

خالقیان افزود: بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان های پاوه، بازی دراز، قصر شیرین و تنگه مرصاد و برنامه های روایتگری، سخنرانی و گرامیداشت یاد و خاطره 68 شهید استان سمنان ازجمله برنامه های شاخص در این رویداد فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 سمنانی به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام می شوند

300 سمنانی به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام می شوند