مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 14:222022-07-24فرهنگي

لزوم ایجاد ساختار آموزشی سینمای جوان ایران در عراق


رییس سازمان سینمایی در سفر به بغداد با وزیر فرهنگ و گردشگری عراق دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در ادامه سفر سه روزه خود به بغداد با حسن ناظم وزیر فرهنگ و گردشگری عراق، عصر روز گذشته دیدار کرد.

 در این دیدار، حسن ناظم وزیر فرهنگ و گردشگری عراق با اشاره به سفرش به تهران و دیدار با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: سفر ما در ایران سفری خاطره انگیز و به یادماندنی و استثنایی بود.

 ناظم با اشاره به همکاری های مشترک ایران و عراق در عرصه های مختلف سینمایی و انتقال تجربه های سینمایی این دو کشور به یکدیگر، ادامه داد: خدا را شاکرم که سفر اخیر هیأت عراقی به تهران تشریفاتی نبود و در آن بر برنامه های متعددی توافق شد که بخشی از نتایج آن را امروز شاهد هستیم و آن هم حضور شما و هیات همراه و سینماگران ایرانی در بغداد است.

وزیر فرهنگ و گردشگری عراق، میزبانی بغداد از هفته فیلم های سینمایی ایران با حضور کارشناسان و متخصصان و استقبال و انعکاس خوب آن در جهان را از دیگر دستاوردهای سفر همکاری با تهران خواند.

ناظم همچنین اظهار کرد: پیش بینی می شود با همکاری موثر ایران با عراق، فیلم سینمایی مشترکی علیه داعش ساخته شده و درباره مبارزه با داعش با حضور عوامل ایرانی و عراقی به محصولات مشترکی دست یابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد ساختار آموزشی سینمای جوان ایران در عراق

لزوم ایجاد ساختار آموزشی سینمای جوان ایران در عراق