مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 14:522022-07-24اقتصادي

بی توجهی سهامداران به ارزندگی بنیادی سهام شرکت ها


در معاملات روز یکشنبه، چهار گروه یکپارچه قرمزپوش بودند، قیمت سهام همه نمادها در گروه های خودرو و ساخت قطعات، شرکت های چندرشته ای صنعتی، انبوه سازی املاک و مستغلات و ساخت محصولات فلزی کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بازار سرمایه در حالی امروز با کاهش همراه شد که بسیاری از شرکت ها از نظر بنیادی در وضعیت مطلوبی به سر می برند و ارزندگی بالایی دارند.

از نظر تکنیکال نیز اغلب شرکت های بورسی در کف قیمتی از نظر کوتاه مدت و بلندمدت هستند و اغلب کارشناسان معتقدند بازار سرمایه باید روزهای سراسر سبزی را به واسطه انتشار گزارش های مالی سالیانه شرکت ها پشت سر بگذارد.

طی معاملات این روزهای بورس، نمادهایی که عملکرد مالی مثبتی داشتند با تقاضای بالا همراه بوده اند؛ اما هنوز نتوانسته اند رشد قیمت را تجربه کنند.

این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران معتقدند بازار به عوامل بنیادی بی توجه است.

در کوتاه مدت و برای پیش بینی معاملات روزهای آینده می توان گفت که با رشد تقاضای نسبی در بازار سرمایه، بورس باید هفته های سبزی را داشته باشند.

در معاملات روز یکشنبه، چهار گروه یکپارچه قرمزپوش بودند.

قیمت سهام تمامی نمادها در گروه های خودرو و ساخت قطعات، شرکت های چندرشته ای صنعتی، انبوه سازی املاک و مستغلات و ساخت محصولات فلزی کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی سهامداران به ارزندگی بنیادی سهام شرکت ها

بی توجهی سهامداران به ارزندگی بنیادی سهام شرکت ها