مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 15:472022-07-24پزشكي

«استان قزوین» وارد پیک هفتم کرونا شد/ ضرورت تزریق دز یادآور واکسن کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: از آنجایی که میزان ابتلا و بستری افزایش یافته لذا ضرورت دارد مردم رعایت شیوه نامه ها، زدن ماسک و تزریق دز یادآور را جدی بگیرند تا با کمترین تلفات بتوانیم از این پیک عبور کنیم.

- عبدالله دیدبان رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس از قزوین، اظهار کرد: مدت زمان عبور از پیک کرونا کاملا بستگی به رفتار مردم و همکاری که صورت می گیرد، دارد.

وی افزود: اگر واکسیناسیون انجام گیرد و دستورالعمل ها رعایت شود می توان امیدوار شد با کمترین تلفات این پیک را نیز پشت سر بگذاریم.

دیدبان خاطر نشان کرد: متاسفانه روز به روز تعداد مبتلایان و بیماران بستری در حال افزایش است و می طلبد مردم بیشتر رعایت کنند و استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از دست دادن را در دستور کار خود قرار دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام کرد: هر علامتی که افراد دارند ممکن است علایم سویه جدید باشد بنابراین باید جدی گرفته شود، البته خوشبختانه علایم تنفسی در سویه جدید کمتر دیده شده اما امکان اینکه بخش های دیگر بدن درگیر و سبب فوت افراد شود وجود دارد.

وی عنوان کرد: از آنجایی به تازگی وارد پیک جدید شدیم نمی توان در خصوص رده سنی افراد مبتلا نظر داد و این موضوع نیاز به بررسی دارد اما مسلما ابتلا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«استان قزوین» وارد پیک هفتم کرونا شد/ ضرورت تزریق دز یادآور واکسن کرونا

«استان قزوین» وارد پیک هفتم کرونا شد/ ضرورت تزریق دز یادآور واکسن کرونا