مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 17:172022-07-24فرهنگي

امکان آموزش بازیگری در رادیو صبا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عوامل برنامه شهر فرنگ روی خط 162 به صورت زنده با مخاطبان گفتگو کردند و پس از آن در نشست خبری ضمن پاسخ به سؤالات اصحاب رسانه، - عوامل رادیو صبا در اداره کل روابط عمومی به تشریح برنامه های خود پرداختند و از امکان آموزش بازیگری سخن گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عوامل برنامه شهر فرنگ روی خط 162 به صورت زنده با مخاطبان گفتگو کردند و پس از آن در نشست خبری ضمن پاسخ به سؤالات اصحاب رسانه، به تشریح برنامه های خود پرداختند.

احسان زارع تهیه کننده، ساجد قدوسیان کارگردان، فریبا باقری مجری به همراه کرامت رود ساز، نسرین نخبه زارع، سارا عرب پوریان و آرش راسخ بازیگران برنامه شهر فرنگ مهمان اداره کل روابط عمومی سازمان بودند.

احسان زارع تهیه کننده شهر فرنگ با اشاره به ویژگی های این برنامه گفت: شهر فرنگ به صورت تولیدی نزدیک به دو سال است که پخش می شود و تلاش کردیم برنامه ای را روی آنتن بفرستیم که تمام اقشار جامعه شنونده آن باشند و ساعات شاد و مفرحی را پشت سر بگذارند.

وی که چندی پیش در جشنواره مستند پژواک برای مستند به همین سادگی از رادیو ایران حائز رتبه شده، افزود: شهر فرنگ پیچیدگی هایی دارد که سبب جذابیت آن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان آموزش بازیگری در رادیو صبا

امکان آموزش بازیگری در رادیو صبا