مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 17:322022-07-24ورزشي

موافقت رونالدو برای بازگشت به مادرید با کاهش دستمزد


فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد، در اردوی پیش فصل این تیم شرکت نکرد و در نتیجه در تور جاری شیاطین سرخ در استرالیا نیز حضور ندارد.

- کریستیانو رونالدو به منظور جدایی از باشگاه منچستریونایتد و پیوستن به اتلتیکومادرید، با کاهش دستمزد خود موافقت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد، در اردوی پیش فصل این تیم شرکت نکرد و در نتیجه در تور جاری شیاطین سرخ در استرالیا نیز حضور ندارد.

خورخه مندس مدیر برنامه وی در حال حاضر درصدد است تا برای پنج بار برنده توپ طلا، یک باشگاه جدید پیدا کند تا برترین گلزن تاریخ فوتبال از این طریق در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد؛ فرصتی که در یونایتد برای وی فراهم نیست.

تا اینجا و براساس گزارش ها، پیشنهاد مندس برای حضور رونالدو در چلسی، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن رد شده و باتوجه به اتمام گزینه های موجود روی میز، نام باشگاه اتلتیکومادرید به عنوان یکی از مقاصد محتمل مرد پرتغالی مطرح شده است.

بی شک هواداران اتلتیکو از مرد 37 ساله پرتغالی به واسطه دو فینال دردناک لیگ قهرمانان در سال های 2014 و 2017 و همزمان با حضور وی در رئال مادرید، خاطرات خوشایندی ندارند و علاوه بر این، اتلتی تیمی است که رونالدو بیشترین گل های خود در اسپانیا را به آنها زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت رونالدو برای بازگشت به مادرید با کاهش دستمزد

موافقت رونالدو برای بازگشت به مادرید با کاهش دستمزد