مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 17:422022-07-24بين الملل

دیدار رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و شاه اردن


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در سفری به امان پایتخت اردن با شاه این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز یکشنبه با عبدالله دوم شاه اردن دیدار کرد.

این دیدار در کاخ الحسینیه برگزار شد و شاه اردن بر ضرورت تحرکات مشترک اردنی-فلسطینی در سطوح مختلف و اتکا به فعالیت دیپلماتیک در منطقه پس از سفر اخیر جو بایدن رییس جمهور آمریکا و برگزاری اجلاس توسعه و امنیت جده، تأکید کرد.

شاه اردن همچنین اهمیت استمرار هماهنگی اردنی-فلسطینی به خصوص پیش از نشست های مجمع عمومی سازمان ملل در سپتامبر آینده و نیز تمایل اردن به تأکید بر محوریت مسئله فلسطین در جامعه جهانی را مورد تأکید قرار داد.

بنابر گزارش وبگاه اردنی عمون ، عبدالله دوم همچنین بر ایستادگی کامل اردن در کنار برادران فلسطینی برای دستیابی به حقوق عادلانه و مشروع خود و نیز تداوم تلاش ها برای حمایت از اماکن مقدس اسلامی و مسیحی قدس تأکید کرد.

در این دیدار تحولات منطقه به خصوص انتخابات آتی رژیم موقت صهیونیستی و تأثیرات آن بر فرصت های ازسرگیری مذاکرات سازش بین فلسطینیان و این رژیم بررسی شد.

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز از تلاش های مستمر شاه اردن برای ایجاد افق سیاسی برای مسئله فلسطین و تمایل اردن به ضرورت مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و شاه اردن

دیدار رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و شاه اردن