مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 23:072022-07-24سياسي

پیگیری تکمیل سد گرین در سفر رییس جمهور به همدان/ لزوم رفع مشکل بیمارستان قدوسی


نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از پیگیری تکمیل سد گرین در سفر رییس جمهور به استان خبر داد و گفت: مشکل کمبود تجهیزات پزشکی در بیمارستان شهید قدوسی نیز باید رفع شود.

- علیرضا شهبازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با اشاره به سفر هیات دولت به استان اظهار کرد: مردم نهاوند از رییس جمهور و هیات دولت توقعاتی دارند که انتظار می رود این مطالبات به حق که عمدتا در جهت خودکفایی و شکوفایی اقتصاد کشور هستند برآورده شود.

وی یکی از طرح های مهم شهرستان را تکمیل سد گرین دانست و با بیان اینکه این طرح اساس شکوفایی بخش کشاورزی است گفت: این پروژه با توجه به بحران آب در کشور می تواند بسیاری از مشکلات منطقه را برطرف کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه موفق شده ایم برای تامین بخش مهمی از اعتبار مورد نیاز مجوزهای لازم را از طریق ماده 56 دریافت کنیم، اما برای تکمیل هرچه سریعتر سد به همراهی و حمایت بیشتر مسئولان ذیربط در کشور نیاز داریم.

وی بتونی کردن نهرهای کشاورزی را از دیگر مطالبات کشاورزان عنوان کرد و با بیان اینکه این طرح می تواند آثار تنش کم آبی را کاهش دهد اظهار کرد: نهرهای موجود در مزارع درجه 2 و 3 هستند و در گذشته با اعتبارات قطره چکانی اقداماتی روی آنها صورت گرفته اما به دلیل استاندارد نبودن با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تکمیل سد گرین در سفر رییس جمهور به همدان/ لزوم رفع مشکل بیمارستان قدوسی

پیگیری تکمیل سد گرین در سفر رییس جمهور به همدان/ لزوم رفع مشکل بیمارستان قدوسی