مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 09:522022-07-25حوادث

زندانی بودن 400 نفر از عاملان تیراندازی و حمل سلاح در کرمانشاه


نزدیک به 400 نفر از عاملان تیراندازی و یا حمل کنندگان و قاچاقچیان اسلحه در زندان های کرمانشاه به سر می برند و بالغ بر 5 ماه است که مرخصی های آن ها لغو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، شهرام کرمی دادستان کرمانشاه در شورای پیشگیری از وقوع جرم و رسیدگی به جرائم تیراندازی و سرقت که در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه قضایی و پلیس ماه هاست که برخورد قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی و قاچاقچیان سلاح و مهمات آغاز کرده اند.

وی ادامه داد: اهتمام دستگاه قضایی و پلیس برای برخورد با این افراد باعث شده طی یکی دو ماه اخیر شرایط بهتری را نسبت به ماه های گذشته در استان و به خصوص شهر کرمانشاه شاهد باشیم.

دادستان کرمانشاه افزود: در همین راستا قریب به 400 نفر از عاملان تیراندازی و یا حمل کنندگان و قاچاقچیان اسلحه در زندان های کرمانشاه به سر می برند و بالغ بر 5 ماه است که مرخصی های آن ها لغو شده است.

وی تصریح کرد: از آن جایی که تیراندازی باعث ایجاد رعب و وحشت میان مردم و ایجاد ناامنی در جامعه می شود برخورد قاطعانه و بدون گذشت با مسببان وقوع این جرم در دستور کار قرار گرفته و همچنان تداوم خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانی بودن 400 نفر از عاملان تیراندازی و حمل سلاح در کرمانشاه

زندانی بودن 400 نفر از عاملان تیراندازی و حمل سلاح در کرمانشاه