مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 10:022022-07-25اقتصادي

افزایش 30 تا 40 درصدی میانگین مصرف آب در چهارمحال و بختیاری


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش 30 تا 40 درصدی میانگین مصرف آب در استان، گفت: مردم مصارف نامتعارف را از طریق شماره 122 به پلیس آب اطلاع دهند.

- مراد محمودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به افزایش 30 تا 40 درصدی میانگین مصرف آب در استان، گفت: این افزایش مصرف به دلیل گرمای هوا، خشکسالی و کمبود آب رخ داده است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردم مصارف نامتعارف را از طریق شماره 122 به پلیس آب اطلاع دهند، ادامه داد: این شماره به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم است.

وی افزود: مشترکین پُرمصرف بار اول اخطار دریافت می کنند و در صورت تکرار به مدت 24 ساعت آب مشترک قطع می شود و بعد از این مدت با اخذ کلیه هزینه ها انشعاب وصل می شود.

مرادی اضافه کرد: در صورت تکرار مجدد به طور کامل اشتراک جمع آوری می شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بازخوردهای مثبتی از این طرح گرفته ایم، اضافه کرد: به برخی ادارات پُرمصرف اخطار داده شده است و در این مورد هیچ گونه چشم پوشی نخواهیم کرد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان یکی از ورزشگاه های استان برای آبیاری چمن از آب شرب استفاده کردند که آب این مجموع قطع و بعد از انجام تمهیدات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 تا 40 درصدی میانگین مصرف آب در چهارمحال و بختیاری

افزایش 30 تا 40 درصدی میانگین مصرف آب در چهارمحال و بختیاری