مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 10:522022-07-25اقتصادي

وقتی هنوز آقایان تدبیری تصمیم گیر هستند/ پاس دادن کهگیلویه به پروژه های نافرجام


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اقرار به اینکه قبول دارم کهگیلویه محروم است و این اعتبارات ناکافی، توسعه کهگیلویه را پروژه های نامعلوم عنوان کرد تا بار دیگر بر مظلومیت تاریخی این شهرستان بیفزاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سیده مریم پیروزان_ خروجی نشست چهار ساعته کمیته برنامه ریزی در دهدشت کفاف حتی یک پروژه صفر تا صد در حوزه راه را هم نمی داد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از رشد 35 درصدی اعتبارات سخن به میان آورد این در حالی بود عدد این اعتبارات آن قدر اندک بود که با تبادل نظر فرماندار چندین پروژه تجمیع، شاید بتوان کاری انجام داد.

در این نشست برخی پروژه های مهم و با قدمت چندین سال کهگیلویه که سال هاست روح و ذهن مردم را می خراشند و هنوز در حد فونداسیون باقی مانده اند دیده نشدند و قطعا با این اعتبارات قطره چکانی هیچ امیدی به پیشرفت این پروژه ها دیده نمی شود.

این توزیع ناعادلانه اعتبارات با واکنش تند فرماندار کهگیلویه روبه رو شد و خطاب به رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مگر این شهرستان چه هیزم تری به شما فروخته است، پول دست شماست شما مسئول هستید، برخی اعتبارات شرم آور است؟ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی هنوز آقایان تدبیری تصمیم گیر هستند/ پاس دادن کهگیلویه به پروژه های نافرجام

وقتی هنوز آقایان تدبیری تصمیم گیر هستند/ پاس دادن کهگیلویه به پروژه های نافرجام