مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 12:422022-07-25سياسي

پروژه های راه و شهرسازی نیازمند تامین اعتبار/ کنارگذر غربی اعتبار می خواهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، در آستانه سفر ریاست جمهوری به همدان، چندین پروژه عمرانی از اهمیت بالایی برخوردار است که می طلبد هیات دولت در سفر به همدان توجه ویژه ای به آنها داشته باشد.

برخی از این پروژه ها به قدری اهمیت دارد که می تواند شهر گردشگری همدان را یک گام جلوتر پیش برده و تحول بزرگی در آن ایجاد کند به طوری که کاهش بار ترافیکی و امنیت جاده ای یکی از مقوله های ارزشمند این پروژه هاست.

کنارگذر غربی همدان به طول 27 کیلومتر است که از طول کل مسیر 18 کیلومتر دو لایه آسفالت و 13 کیلومتر سه لایه آسفالت انجام شده و مابقی در حال احداث ابنیه فنی و خاکریزی و روسازی است.

در حال حاضر اجرای تقاطع جاده طاهرلو و کنارگذر غربی همدان به صورت زیرگذر در حال اجراست و پیشرفت فیزیکی پروژه 78 درصد است که با تخصیص اعتبار در سفر ریاست جمهوری پروژه زودتر به نتیجه خواهد رسید.

در کنارگذر اسدآباد اجرای مجموع 20 هزار و 100 متر آسفالت لایه دو، 20 هزار و 100 متر لایه رویه، اجرای 20 هزار و 100 متر لایه های روسازی شامل بیس و ساب بیس و اجرای 38 دهنه جوی کشاورزی واقع در مسیر احداثی صورت گرفته است که در صورت جابه جایی لوله های آبیاری فضای سبز شهرداری اسدآباد پروژه قابل افتتاح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های راه و شهرسازی نیازمند تامین اعتبار/ کنارگذر غربی اعتبار می خواهد

پروژه های راه و شهرسازی نیازمند تامین اعتبار/ کنارگذر غربی اعتبار می خواهد