مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 15:272022-07-25سياسي

کشمکش های بین دستگاه به خصوص در بخش فرهنگی اصلا به صلاح نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی در نشست خبری و آیین رونمایی از پوستر و نشان مهرواره بانور گفت: - آیین رونمایی از پوستر و نشان مهرواره بانور صبح امروز دوشنبه 3 مرداد ماه با حضور حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی در نشست خبری و آیین رونمایی از پوستر و نشان مهرواره بانور گفت: اساساً نور، خداوند عالم است و هر آنچه تجلی پروردگار باشد نورانی بوده و خانواده که بنای الهی است بهره ای از نور دارد و تجلی این نور را می توان در محور اصلی بنیاد خانواده که زن است، مشاهده کرد.

وی افزود: در مساله خانواده مهمترین مددی که می توان به آن رساند و شاهد یک خانواده موفق، پررونق و جذاب بود بحث آموزش است که توسط زنان می تواند انجام شود.

قمی بیان کرد: نهادها وظایف حمایتی از خانواده را بر عهده دارند که متأسفانه در برخی مواقع به دلیل عدم پشتیبانی، نهاد خانواده تضعیف هم شده است.

مساله سیاسی، اجتماعی و مسائل فراتر از خانواده و همچنین مساله سبک زندگی به سامان نمی رسد مگر آنکه دختران و زنان به این امر اهتمام داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشمکش های بین دستگاه به خصوص در بخش فرهنگی اصلا به صلاح نیست

کشمکش های بین دستگاه به خصوص در بخش فرهنگی اصلا به صلاح نیست