مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 15:422022-07-25اجتماعي

72 درصد از مهارت آموزان فنی و حرفه ای زرند جذب بازار کار شدند


72 درصد از مراجعه کنندگان به مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زرند پس از شرکت در کلاس های مختلف آموزشی دریافت و گواهینامه مهارت جذب بازار کار شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند، سید رضا حسینی نژاد امروز در بازدید از بخش های مختلف آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زرند به مناسبت هفته مهارت با قدردانی از زحمات کارکنان این مرکز، مهم ترین راه نجات کشور در حوزه ایجاد اشتغال جوانان جویای کار را آموزش مهارت های زندگی و حرفه ای دانست.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 945 نفر برای کسب مهارت های لازم به مرکز فنی و حرفه ای مراجعه کردند که از این تعداد 630 نفر توانستند در آزمون های کتبی و عملی، نمره قبولی کسب کنند و گواهینامه مهارت آنان صادر شده است.

فرماندار زرند عنوان کرد: 72 درصد از مراجعه کنندگان به مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زرند پس از شرکت در کلاس های  مختلف آموزشی دریافت و گواهینامه مهارت جذب بازار کار شده اند.

فرماندار زرند با  تاکید بر لزوم شناسایی فرصت های جدید شغلی، ارائه آموزش با کیفیت و هدفمند نیروی انسانی، مطابق با نیاز جامعه را بسیار مهم دانست تا نیروی انسانی ماهر تربیت و وارد بازار کار شود.

مهرداد مداحی نژاد رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان زرند هم گفت: در حال حاضر قریب به 380 نفر کارآموز در رشته های مختلف فنی و حرفه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 درصد از مهارت آموزان فنی و حرفه ای زرند جذب بازار کار شدند

72 درصد از مهارت آموزان فنی و حرفه ای زرند جذب بازار کار شدند