مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 20:072022-07-25سياسي

فناوری تولید رام قطار توسط پژوهشگران داخلی


رییس جهاد دانشگاهی استان البرز ضمن تشریح عملکرد این مجموعه در استان، گفت: جهاد دانشگاهی با کمترین امکانات و تلاش های شبانه روزی موفق شده است در عرصه دانش بنیان به موفقیت دست پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، احمدرضا فیروزی، رییس جهاد دانشگاهی استان البرز، عصر روز دوشنبه در نشستی که با حضور خبرنگاران به مناسبت 16 مرداد ماه، سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی برگزار شد، گفت: مجموعه جهاد دانشگاهی البرز از ابتدای سال 1359 با نگاه کمک رسانی در حوزه های دانشگاهی وارد عمل شد و به عنوان یک نهاد جهادی در راستای توسعه کشور و گفتمان انقلاب گام برداشته است.

وی با بیان اینکه این نهاد تا کنون توانسته نقش خود را تا حد زیادی درعرصه دانشگاهی انجام دهد، اظهار داشت: در ادامه این مسیر که دانشگاه ها به یک ثباتی رسیده اند جهاد دانشگاهی به عرصه جامعتری وارد شد و ارتباط تنگاتنگی بین دانشگاه و صنعت ایجاد کرد.

وی نگاه جهاد دانشگاهی در برنامه ها را همواره بر فعالیت هایی دانست که دیگران ورود زیادی نکرده و خلاقیت ونوآوری در آن وجود دارد که یکی از این حوزه ها در بخش کارآفرینی و اشتغال می باشد که برنامه های زیادی داریم تا باری از روی دوش جامعه برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری تولید رام قطار توسط پژوهشگران داخلی

فناوری تولید رام قطار توسط پژوهشگران داخلی