مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 10:222022-07-26سياسي

ره پیک:هماهنگی مجلس و شورای نگهبان در اصلاح قانون انتخابات مهم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیامک ره پیک نامزد حقوقدان شورای نگهبان در جلسه علنی امروز-سه شنبه 4 مرداد ماه- مجلس شورای اسلامی در تشریح برنامه های خود بیان داشت: - حقوقدان معرفی شده از سوی قوه قضاییه به مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع انتخابات دارای پیچیدگی ها و ابهاماتی است که با هماهنگی مجلس و شورای نگهبان در اصلاح قانون انتخابات این موضوع قابل حل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیامک ره پیک نامزد حقوقدان شورای نگهبان در جلسه علنی امروز-سه شنبه 4 مرداد ماه- مجلس شورای اسلامی در تشریح برنامه های خود بیان داشت: در حوزه تقنین در موضوعاتی مانند جمعیت و جوانی، بودجه سنواتی، قانون مالیات بر ارزش افزوده و تسهیل کسب و کار همکاری های خوبی بین مجلس و شورای نگهبان صورت گرفت که باید الگویی برای موارد مهمتر بعدی باشد.

ره پیک با اشاره به در دستور قرار گرفتن برنامه هفتم توسعه اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور و فرصتی که مجلس و شورای نگهبان دارد، باید با هماهنگی و انسجام از پیش تعیین شده قدم برداشته شود و صرفا همکاری ها بعد از تصویب طرح ها در مجلس نباشد.

این کاندیدای حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه برنامه و بودجه از نظر نظام حقوقی، قانون هستند، عنوان کرد: یعنی محوریت این موضوع با مجلس بوده لذا وظیفه سنگین انسجام بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ره پیک:هماهنگی مجلس و شورای نگهبان در اصلاح قانون انتخابات مهم است

ره پیک:هماهنگی مجلس و شورای نگهبان در اصلاح قانون انتخابات مهم است