مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 11:222022-07-26بين الملل

مردم آمریکا معتقدند به زودی باید علیه دولت اسلحه به دست بگیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه هیل وابسته به کنگره آمریکا در گزارشی به استناد به نظرسنجی مؤسسه سیاست دانشگاه شیکاگو نوشته که اکثریت آمریکایی ها، - تازه ترین نظرسنجی ها از مردم آمریکا نشان می دهد اکثریت مردم، دولت این کشور را نهادی فاسد و فریبکار می دانند که احتمالا به زودی باید علیه آن دست به اسلحه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه هیل وابسته به کنگره آمریکا در گزارشی به استناد به نظرسنجی مؤسسه سیاست دانشگاه شیکاگو نوشته که اکثریت آمریکایی ها، دولت این کشور را دولتی فاسد می دانند و تقریباً یک سوم از مردم می گویند احتمالاً در آینده ای نزدیک لازم است علیه دولت، دست به سلاح ببرند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی دو سوم جمهوری خواهان و افراد مستقل گفته اند دولت آمریکا فاسد و فریبکار علیه مردم عادی مثل من است؛ و 51 درصد از کسانی که این نظر را تأیید کرده اند، لیبرال هستند.

به نوشته هیل ، 28 درصد از کل رأی دهندگان، از جمله 37 درصد از کسانی که اسلحه دارند تأیید کردند که احتمالا به زودی لازم است شهروندان علیه دولت اسلحه به دست بگیرند ، دیدگاهی که حدود 35 درصد از جمهوری خواهان و نزدیک به 35 درصد از مستقل ها، با آن موافق بوده اند و از هر پنج دموکرات، یک نفر چنین نظری را تأیید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آمریکا معتقدند به زودی باید علیه دولت اسلحه به دست بگیرند

مردم آمریکا معتقدند به زودی باید علیه دولت اسلحه به دست بگیرند