مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 14:122022-07-26سياسي

اجرای طرح بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه خراسان جنوبی


مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی گفت: طرح بصیرت عاشورایی از ابتدای ماه محرم در استان آغاز و تا پایان ماه صفر نیز ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح بصیرت عاشورایی از ابتدای ماه محرم در استان آغاز و تا پایان ماه صفر نیز ادامه دارد.

وی گفت: این طرح با هدف تقویت باورهای دینی و تبیین اهداف قیام عاشورا با بیان صحیح وقایع عاشورا، اجرای ویژه برنامه های مذهبی ماه محرم و اجرای صحیح نیات واقفین با موضوع عزاداری امام حسین(ع) و تطبیق آن با نیاز های روز جامعه برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی افزود: برنامه های دهه نخست ماه محرم از 8 مردادماه آغاز و تا 20 مردادماه همزمان با سالروز شهادت امام سجاد(ع) در بقاع متبرکه استان ادامه دارد.

بخشی پور با بیان اینکه سخنرانی و عزاداری ایام محرم در 55 بقعه برگزار می شود تصریح کرد: همچنین اجرای مراسم لبیک یا حسین تعویض پرچم با بیرق عزای سید و سالار شهیدان همزمان با اول محرم با حضور هیئات مذهبی در 24 بقعه استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: ویژه برنامه همایش نوجوانان حسینی احلی من العسل همزمان با روز 6 محرم با هماهنگی ادارات آموزش و پرورش و دارالقرآن ها در 22 بقعه اجرا می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه خراسان جنوبی

اجرای طرح بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه خراسان جنوبی