مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 09:422022-07-27سياسي

نگاه تشریفاتی به رویداد ملی طراحی برای کودک نداریم


مدیرعامل بنیاد 15 خرداد بابیان اینکه نگاه ما به رویداد ملی طراحی برای کودک به هیچ وجه تشریفاتی و مقطعی نیست گفت: از ایده های برتر تا رسیدن به محصول تجاری مورد استفاده عموم خانواده های ایرانی حتما حمایت خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، نشست مدیرعامل بنیاد 15 خرداد با جمعی از اساتید دانشگاه های کشور و طراحان صنعتی جهت هم اندیشی و گفت وگو درباره افزایش حوزه تاثیر دستاوردهای جشنواره طراحی برای کودک برگزار شد.

در این نشست که در فضایی صمیمانه و کارشناسی به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ، در سالن اجتماعات این بنیاد برگزار شد.

حمیدرضا علیان زادگان، مدیرعامل بنیاد 15 خرداد با بیان اینکه یکی از اهداف این نشست، تعامل و هم افزایی با صاحبنظران و اساتید طراحی صنعتی ایران  به منظور تحقق حداکثری اهداف اولین جشنواره طراحی برای کودک است اظهارداشت: جهت گیری و نگاه کلی ما به این رویداد ملی این است که در صورت تداوم اقبال خبرگان و ایده پردازان عرصه طراحی صنعتی ، می توان امید داشت که در زنجیره نیازها و ملزومات زندگی در خانه ها و خانواده های ایرانی تغییرات ملموس و محسوسی به نفع افزایش امید به زندگی در یک محیط آرام و ایمن اتفاق خواهد افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه تشریفاتی به رویداد ملی طراحی برای کودک نداریم

نگاه تشریفاتی به رویداد ملی طراحی برای کودک نداریم