مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 10:522022-07-27سياسي

قالیباف: عرصه طراحی شده علیه ایران صحنه واقعی یک جنگ است


براساس گزارش هایی که به دست ما می رسد، عرصه طراحی شده علیه ایران صحنه واقعی یک جنگ است و به صورت جزیی در بخش های مختلف دشمن درحال رصد و ضربه زدن به حوزه های اقتصادی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف در نشست وزیر و جمعی از مدیران حقوقی وزارت اطلاعات با بیان این که این جمع، جمعی است که نقش موثری در امنیت کشور دارد، ضمن تقدیر از اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در مقابله با توطئه ها و اقدامات دشمنان، گفت: اگر خدای نکرده امنیت به هر شکلی خدشه دار شود زندگی مردم هم در بعد معنوی و هم مادی دچار اختلال می شود به خصوص امنیت پایدار در منطقه ای که کانون بحران هاست.

  وی با اشاره به اقدامات امنیتی و نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و علیه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: برخلاف ادعاهای برخی انقلابی های پشیمان شده، واقعیت این است که منطق انقلاب ما فرهنگی بود و اساسا برگ برنده ما این بود که هیچ مسئله امنیتی نداشته باشیم اما طراحی دشمن به نحوی بود که از همان ابتدا، انقلاب اسلامی را در عرصه های مختلف امنیتی و نظامی درگیر کرد.

  وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان به خصوص آمریکا و اسراییل مطمئن بودند که در مقابل قدرت فرهنگی ملت ایران قدرتی ندارند و براساس حساب و کتابی که انجام دادند تصورشان این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: عرصه طراحی شده علیه ایران صحنه واقعی یک جنگ است

قالیباف: عرصه طراحی شده علیه ایران صحنه واقعی یک جنگ است