مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 11:422022-07-27فناوري

بهره مندی 252 خانوار روستای قزل قیه از شبکه ملی اطلاعات


سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از تکمیل ارتقای سایت ارتباطی روستای قزل قیه شهرستان اردبیل و بهره مندی 252 خانوار روستایی این شهرستان از شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شهریار سرداری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیران فاوای استان ، از تکمیل ارتقای سایت ارتباطی روستای قزل قیه شهرستان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: در راستای توسعه اینترنت روستایی استان و بهره مندی همگان از شبکه ملی اطلاعات، مردم روستای قزل قیه بخش هیر از خدمات فناوری نسل سوم بهره مند شدند.

وی افزود: با انجام و تکمیل این ارتقا، 252 خانوار روستایی شهرستان اردبیل، جمعیتی بالغ بر 901 نفر به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل بیان کرد: هزینه ارتقای این سایت ارتباطی روستایی از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تأمین شده است.

سرداری با اشاره به اهمیت توسعه شبکه ملی اطلاعات در روستاها گفت: توسعه زیرساخت ارتباطی روستاها و اتصال آن ها به شبکه ملی اطلاعات موجب حذف واسطه های اقتصادی و بهره مندی از حق آموزش مجازی در روستاها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 252 خانوار روستای قزل قیه از شبکه ملی اطلاعات

بهره مندی 252 خانوار روستای قزل قیه از شبکه ملی اطلاعات