مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 13:522022-07-27اقتصادي

هوشمندسازی از ضروریات مدیریت شهری/ جذب مشارکت خصوصی در همایش فرصت های سرمایه گذاری


سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر یکی از الزامات و ضروریات مدیریت شهری حرکت کامل به سمت هوشمندسازی است، گفت: در همایش فرصت های سرمایه گذاری اقدامات لازم برای جذب مشارکت خصوصی در این راستا مدنظر قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، هادی محضرنیا سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران در مراسم رونمایی از اولین اپراتور هوشمند سیستم اعلام اطفای حریق اظهار داشت: طبق دستور شهردار تهران به همه بخش ها و سازمان های شهرداری وظیفه داریم هوشمندسازی و فناوری های نوین را سرلوحه کار خود در امور شهری قرار دهیم.

وی افزود: سال ها موضوع شهر هوشمند یک مسأله فانتزی و غیرضروری محسوب می شد ولی اکنون یکی از الزامات و ضروریات مدیریت شهری همین مسأله است.

سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران ادامه داد: ما در سازمان فاوا میدان دار این مسأله شده ایم و در حال حاضر برنامه ریزی ها و اجرای پروژه ها مدنظر قرار گرفته است تا هر چه بیشتر بتوانیم از موضوع فناوری های نوین بهره مند شویم.

محضرنیا با بیان اینکه اجرای پروژه ها نیاز به فناوری کشور دارد، گفت: همایش فرصت های سرمایه گذاری نمونه موفق جذب مشارکت خصوصی بود و ما در زمینه شهر هوشمند و بهره مندی از فناوری های نوین این مسأله را مدنظر قرار دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی از ضروریات مدیریت شهری/ جذب مشارکت خصوصی در همایش فرصت های سرمایه گذاری

هوشمندسازی از ضروریات مدیریت شهری/ جذب مشارکت خصوصی در همایش فرصت های سرمایه گذاری