مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 13:572022-07-27بين الملل

ریاض: بازگشایی حریم هوایی به روی اسراییل به معنای تنها گذاشتن فلسطین نیست


به رغم اظهارات نخست وزیر پیشبرد امور رژیم صهیونیستی درباره برداشته شدن یک گام در فرایند عادی سازی روابط با ریاض، یک مقام سعودی مدعی شد که بازگشایی حریم هوایی این کشور به روی هواپیماهای صهیونیستی به معنای عادی سازی روابط نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد العتیق جانشین نماینده هیأت دائم عربستان سعودی در سازمان ملل متحد به اخبار منتشر شده در رسانه ها درباره عادی سازی روابط ریاض و تل آویو واکنش نشان داد.

بنابر گزارش امروز (چهارشنبه) یورونیوز ، جانشین نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل ادعا کرد که تصمیم ریاض برای بازگشایی حریم هوایی به روی هواپیماهای اسراییلی به معنای یک گام به سوی عادی سازی روابط نیست.

محمد العتیق که در نشست ماهانه شورای امنیت سخنرانی می کرد، مدعی شد: تصمیم به اجازه استفاده از حریم هوایی ما به تمامی شرکت های هوایی در راستای تعهدات بین المللی مان است.

العتیق همچنین ادعا کرد که موضع عربستان سعودی در خصوص ایستادگی در کنار مردم فلسطین همچنان پابرجاست و بازگشایی حریم هوایی به روی تل آویو این موضع را تغییر نخواهد داد.

همزمان با سفر اخیر جو بایدن رییس جمهور آمریکا به منطقه، عربستان سعودی رسما اعلام کرد که حریم هوایی خود را به روی هواپیماهای صهیونیستی گشوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاض: بازگشایی حریم هوایی به روی اسراییل به معنای تنها گذاشتن فلسطین نیست

ریاض: بازگشایی حریم هوایی به روی اسراییل به معنای تنها گذاشتن فلسطین نیست