مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 14:522022-07-27اقتصادي

عدم حضور نصاب چمن مصنوعی مانع بهره برداری از دو زمین ورزشی در خلیل آباد شد


رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه ساخت دو زمین چمن مصنوعی در روستای جابوز و شهر کندر به اتمام رسیده است، اظهار کرد: عدم حضور نصاب چمن مصنوعی مانع بهره برداری از این دو زمین ورزشی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خلیل آباد، کاظم اسماعیل نژاد رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان خلیل آباد در بازدید فرماندار ازمحل زمین چمن مصنوعی روستای جابوز گفت: زمین چمن مصنوعی روستای جابوز با کمک 500 میلیون تومانی  دهیاری و خیرین؛ زیرسازی، فنس کشی و ساخت جایگاه تماشاگران آن انجام شده است اما پس از 2 ماه از اتمام کار پیمانکار برای نصب شرط تعداد 14 مورد در استان را مطرح کرده است.

وی با بیان اینکه ساخت دو زمین چمن  مصنوعی در روستای جابوز و شهر کندر با کمک خیرین و هزینه کرد 400میلیون تومان از اعتبارات شهرستان به اتمام رسیده است، اظهار کرد: عدم حضور نصاب چمن مصنوعی مانع بهره برداری از این دو زمین ورزشی شده است.

وی از پیگیری های خود برای نصب چمن مصنوعی جابوز وشهر کندر خبرداد واظهار کرد: علیرغم پیگیری ها  پاسخ آنان  فراهم شدن 14 مورد زمین در استان است که به یکباره  اجرا نمایند.

ضرورت پیگیری مدیران استان  مهندس سید مسعود یاوری فرماندار شهرستان خلیل آباد، با اعلام اینکه باید در اسرع وقت نصب چمن مصنوعی روستای جابوز و شهر کندر که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم حضور نصاب چمن مصنوعی مانع بهره برداری از دو زمین ورزشی در خلیل آباد شد

عدم حضور نصاب چمن مصنوعی مانع بهره برداری از دو زمین ورزشی در خلیل آباد شد