مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 15:222022-07-27فرهنگي

انتقاد شدید شورای تلویزیون والدین آمریکا از دیزنی پلاس


دیزنی پلاس در سال 2019 قول داده که فیلم هایی با درجه سنی نهایتا بزرگسال را عرضه کند اما با تصمیم اخیر خود، قولش را به بدترین شکل زیر پا گذاشت.

- دیزنی پلاس در سال 2019 قول داده که فیلم هایی با درجه سنی نهایتا بزرگسال را عرضه کند اما با تصمیم اخیر خود، قولش را به بدترین شکل زیر پا گذاشت.

اقدام سامانه نمایش آنلاین دیزنی پلاس با قرار دادن آثار با درجه سنی (محدود ـ R) با انتقاد شدید شورای تلویزیون والدین آمریکا همراه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سی ان ان، سامانه نمایش آنلاین دیزنی پلاس متعلق به کمپانی دیزنی چند فیلم با درجه سنی R (محدود) شامل فیلم های ددپول ، ددپول 2 و لوگان را در اختیار مخاطبان خود قرار داد؛ فیلم هایی که پر از خشونت، مضامین مربوط به بزرگسالان، فحاشی، برهنگی و مصرف الکل است که برای کاربران کودک به هیچ عنوان مناسب نیست.

شورای تلویزیون والدین (PTC) در آمریکا با انتقاد شدید نسبت به این اقدام دیزنی پلاس در بیانیه ای اعلام کرد که دیزنی پلاس در سال 2019 قول داده که فیلم هایی با درجه سنی نهایتا بزرگسال را عرضه کند اما با تصمیم اخیر خود، قولش را به بدترین شکل زیر پا گذاشت.

سامانه نمایش آنلاین دیزنی پلاس (+Disney) در سال 2019 آغاز به کار کرد و تمرکز خود را بر روی ارائه محصولاتی خانوادگی با درجه G (عمومی) و PG (با نظارت والدین) گذاشت و با این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید شورای تلویزیون والدین آمریکا از دیزنی پلاس

انتقاد شدید شورای تلویزیون والدین آمریکا از دیزنی پلاس