مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 15:522022-07-27اقتصادي

پُرتردد شدن جاده های شمال براثر فروکش کردن کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محسن هاشمی درباره تردد در جاده های استان در گفت وگویی، اظهار کرد: برابر آمار به دست آمده از 106 سامانه تردد شماری منصوب در محورهای استان مازندران طی چهار ماه امسال بیش از 234 میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان در حال تردد بودند.

وی افزود:  این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 16 درصد افزایش یافته است.

رییس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران بیان کرد: همچنین تردد در محورهای مواصلاتی استان با استان های مجاور در چهار ماه امسال در مقایسه با  مدت مشابه سال گذشته حدود 47 درصد افزایش داشته و به بیش از 2میلیون و 676 هزار تردد رسیده است.

هاشمی، دلیل افزایش ترددهای بین شهری در چهار ماه امسال به نسبت مدت مشابه در سال قبل را کاسته شدن از محدودیت های سفر به دلیل فروکش کردن ابتلا به بیماری کرونا و افزایش سفر ها دانست .

وی یادآور شد: طی 4ماه امسال به طور متوسط در هر ساعت بیش از 5هزار و 900 وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد  بودند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود 2.

5 درصد افزایش یافته است.

رییس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: پُرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات 18 تا 19 بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پُرتردد شدن جاده های شمال براثر فروکش کردن کرونا

پُرتردد شدن جاده های شمال براثر فروکش کردن کرونا