مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 01:122022-07-27حوادث

راز سرقت از موزه همدان برملا شد/ متهم اعتراف کرد


رییس پلیس پیشگیری پایتخت از اعتراف صریح متهم دستگیر شده با 13 قطعه عتیقه مبنی بر سرقت از موزه استان همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از راز سرقت موزه استان همدان با اعتراف صریح متهم خبر داد و گفت: متهم علت سرقت را بدهی 300 میلیونی موزه استان همدان اعلام کرد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح جزییات خبر فوق بیان داشت: در پی دستگیری متهمی توسط تیمی از ماموران کلانتری 119 مهرآباد و کشف 13 قطعه عتیقه از آثار تاریخی موزه استان همدان، ماموران این پلیس تحقیقات خود را از متهم آغاز و متهم در حضور خبرنگاران به جرم خود اعتراف کرد.

وی افزود: متهم 50 ساله در جواب این سوال که به چه علت و از کجا این آثار تاریخی را سرقت کرده، اعتراف کرد که مدتی در موزه شهر همدان مشغول کار و کارمند موزه بوده و خدماتی را اعم از خرید و کرایه لوازم به این موزه ارائه کرده است و موزه موصوف مبلغ حدود 300 میلیون تومان به وی بدهکار بوده که مسئولان این موزه توجهی به تقاضای وی نداشته و از پرداخت این مبلغ خودداری می کردند که نهایتاً مدتی پیش تصمیم به سرقت از این موزه گرفته و به ناچار سرقت کرده است.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه متهم صراحتاً اعتراف کرده که اشیای عتیقه را از موزه استان همدان سرقت کرده است تصریح کرد: در بررسی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز سرقت از موزه همدان برملا شد/ متهم اعتراف کرد

راز سرقت از موزه همدان برملا شد/ متهم اعتراف کرد