مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 01:372022-07-27سياسي

فعالیت تخصصی دو هزار و 500 طلبه در عرصه فضای مجازی و رسانه


رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به ورود جدی مبلغان به روش های تبلیغی نوین گفت: دو هزار و 500 طلبه در معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات با هدف ترویج آموزه های دینی در حال فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دیدار مبلغان نخبه دفتر تبلیغات اسلامی با آیت الله حسین نوری همدانی که شب گذشته در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: ترویج دین وظیفه اصلی ما است که باید به خوبی انجام شود و این وظیفه بیش از پیش احساس می شود چراکه متاسفانه در زمانه ای زندگی می کنیم که دشمن عقاید جوانان ما را هدف گرفته است.

وی ادامه داد: همه ما می دانیم که بارز ترین و موثرترین راه ها، تبلیغ چهره به چهره است و در این موضوع اهتمام جدی داریم، سخنرانی حضوری اصلی ترین راه این شیوه تبلیغ چهره به چهره است که بر دو قسم تقسیم می شود.

واعظی تصریح کرد: قسمت اول تبلیغ مناسبتی است که مبلغان به مناسبت یک ایامی مانند ماه رمضان برای ترویج و انتقال پیام دین به مناطقی اعزام می شوند، متاسفانه در دو سال گذشته به دلیل گسترش ویروس کرونا اعزام مبلغان ما 4 هزار  الی 4 هزار و 500 نفر بود و این کاهش آمار به کار تبلیغ لطمه زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تخصصی دو هزار و 500 طلبه در عرصه فضای مجازی و رسانه

فعالیت تخصصی دو هزار و 500 طلبه در عرصه فضای مجازی و رسانه