مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 10:072022-07-28اقتصادي

پیشرفت 87 درصدی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان


برای احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان تا کنون افزون بر 800 میلیارد ریال اعتبار توسط سرمایه گذار هزینه شده و بیش از 87 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، در حاشیه بازدید مهندس آقا زاده، معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور از تاسیسات تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان اظهار داشت: در سفر اخیر وزیر نیرو به استان زنجان با دستور مقام عالی وزارت، فاز دوم این تصفیه خانه در آبان ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل آبفار استان زنجان اظهار کرد: برای احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان تا کنون افزون بر 800 میلیارد ریال اعتبار توسط سرمایه گذار هزینه شده و بیش از 87 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: مدول اول این تصفیه خانه با ظرفیت 125 هزار نفر احداث گردیده بود که با ارتقاء آن، ظرفیت مدول نخست افزایش یافته و 190 هزار نفر جمعیت را تحت پوشش قرار داده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد:با احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان، ظرفیت این تصفیه خانه به 410 هزار نفر افزایش می یابد.

جزءقاسمی بیان داشت: فرآیند تصفیه فاضلاب در مدول نخست، سیستم لجن فعال و در مدول دوم SBR می باشد که در فرآیند جدید تمام واکنش ها از قبیل ته نشینی، هوادهی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 87 درصدی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان

پیشرفت 87 درصدی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان