مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 13:322022-07-28اقتصادي

تصویب بودجه 300 میلیارد تومانی برای جاده گردشگری بهار


فرماندار شهرستان بهار از تصویب بودجه 300 میلیارد تومانی برای جاده گردشگری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، روح الله نباتی ظهر امروز در شورای اداری با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور اظهار کرد: وجود چهار شهرک صنعتی در شهرستان بهار، تولید عمده محصولات کشاورزی مانند سیب زمینی، سیر، آلو و تامین عمده گوشت قرمز و سفید در استان، تولید پوشاک از پتانسیل های شهرستان بهار است.

وی گفت: موقعیت قرارگیری شهرستان بهار در مسیر ترانزیتی غرب کشور، فرصتی برای این شهرستان محسوب می شود و شهرستان بهار نقطه اتصال استان های غرب کشور و از پرتردد ترین نقاط استان است.

فرماندار شهرستان بهار افزود: وجود شهر جهانی سفال و هفت خانه بوم گردی و قرارگیری در مسیر غار علیصدر در رونق حوزه گردشگری این شهرستان، بسیار تأثیرگذار است.

وی در ادامه با اشاره به تصویب بودجه 300 میلیارد تومانی برای جاده گردشگری شهرستان بهار در سفر ریاست جمهوری اظهار کرد: تقاضای ما این است که مهاجران در لیست مناطق محروم قرار گیرد تا بیشتر بتوان به این منطقه کمک کرد.

نباتی گفت: صالح آباد با توجه قرارگیری در محور مواصلاتی غرب کشور این ظرفیت را دارد که تبدیل به شهرک کامیون داران و بارانداز غرب کشور شود و نیازمند توجه ویژه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بودجه 300 میلیارد تومانی برای جاده گردشگری بهار

تصویب بودجه 300 میلیارد تومانی برای جاده گردشگری بهار